sunnuntai 2. elokuuta 2015

Lukumaraton 6




Kirjabloggaajat järjestävät kesän toisen lukumaratonin muutaman viikon päästä ja myös minä olen taas mukana maratoonaamassa. Lukumaratonin ideana on lukea vuorokauden aikana niin paljon kuin vain jaksaa. Lepo- ja ruokatauot ovat sallittuja, mutta nekin lasketaan mukaan maratoniaikaan.

Tämän maratonin emäntänä toimii Oksan hyllyltä - blogin Marika. Hänen blogistaan löydät myös enemmän infoa ja maratonin säännöt sekä voit ilmoittautua itse mukaan maratoonaamaan. Maraton osuu lauantaille, 18.8.2015

Lukemisen voi aloittaa jo seuraavana päivänä niin halutessaan, kunhan osa maraton lukemisesta luetaan tuon 18.päivän aikana. Itse aloitan varmaan vasta 18.päivä riippuen siitä, kuinka väsynyt olen perjantaina koulusta tullessani, koska koulu verottaa voimiani yllättävän hyvin, vaikka opiskelemani ala onkin enimmäkseen koneella oloa.

Lukemiston valitsen vasta lähempänä itse ajankohtaa, mutta varmasti listalla ovat ainakin seuraavat kirjat:

1. Elina Rouhiainen: Susiraja 1 - Kesytön
2. Danielle Steel - Iso tyttö

Saa nähdä, mitä kaikkea muuta listalle eksyy!

Lukumaratonista päivittelen tuttuun tapaan myös someja, ja nyt se käy helpommin, koska silloin olen ehtinyt saada Galaxy S4 minini korjauksesta. Tunnisteella #lukumaraton ja #lukumaraton6 löydät ainakin Instagramista kuvia helposti. Seuraathan minua siellä? Löydyn Instagramista nimellä night_riikka96

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...