maanantai 9. marraskuuta 2015

Muutama arvostelukappale



Pyysin Otavalta muutaman arvostelukappaleen parista lastenkirjasta ja yhtä niistä olenkin alkanut jo lukemaan. Sain melkein kaikki pyytämäni jo postissa, mutta yksi jäi uupumaan, koska se ei ole vielä ilmestynyt. Tuo puuttuva kirja on Jenni Pääskysaaren kirjoittama Poika, sinä olet. Pääskysaari kirjoitti aiemmin tsemppikirjan tytöille. Lue arvosteluni tästä.

Arvostelukappaleet ovat tällä kertaa 

Siri Kolu - Tervemenoa, Taika Taksinen
Veera Salmi - Mauri ja vähä-älypuhelin
Sophie Kinsella - Kadonnut Audrey


Aloitin lukemaan monen kirjabloggaajakollegani kehumaa Kadonnut Audrey - kirjaa ja olen tähän mennessä ainakin tykännyt siitä. Ensin meinasin tarttua Mauri & vähä-älypuhelimeen, mutta muutin kuitenkin mieleni. Mulla on paha tapa lukea se kaikista herkullisimmalta vaikuttava kirja ensin ja koska olen Kadonneesta Audreysta lukenut vain pelkkää hyvää, siihen oli helppo tarttua, mutta toki luen kaikki arvostelukappaleet, joita pyydän. Olen kiitollinen siitä, että kustantajat lähettävät pyytämäni kirjat minulle arvosteltaviksi.

Edellisistä arvostelukappaleista olenkin saanut toisen luettua ja pidin siitä kovasti. Viimeksi pyysin Otavalta luettavaksi P.C Castin & Kristin Castin Yön talo 11 - Paljastettu sekä Tuija Lehtisen Välivuoden. Viimeksi mainitusta voit lukea mielipiteeni täältä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...