tiistai 29. joulukuuta 2015

Joululahjakirjoja


Joulu oli ja meni. Jotkut saivat lahjaksi kirjoja ja toivottavasti myös lukevat ne. Minä toivon niin. En pelkästään siksi, että olen kirjabloggaaja ja rakastan kirjojen sisällään pitämiä tarinoita ja mahtavia seikkailuita, vaan koska osaan arvostaa sitä kovaa työprosessia, jonka kirjailija käy monen tukihenkilön kanssa läpi. Se ei ole mikään pieni työ, vaan iso urakka. Minä toivon, että luet kirjan, jos olet sellaisen lahjaksi saanut. Minä luen.

Yllä olevassa kuvassa näkyykin minun saamani lahjakirjat, joista suurimman osan olen itse ostanut itselleni lahjaksi jo ennen joulua. Näistä vain Maresin olen saanut aattona lahjapaketista. Kuvista puuttuu itse asiassa tarkoituksella yksi paksumpi kirja, jonka tilasin Adlibriksesta samalla, kun ostin tuon S.E.C.R.E.T - sarjan. Kerron siitä puuttuvasta kirjasta sitten myöhemmin. Saatte jännittää siihen saakka!

Joululahjakirjoihin eksyi nyt myös muutama erotiikkakirja. Vaikka en ole Fifty Shades of Grey - sarjasta innostunut katsottuani ensimmäisen elokuvan, ajattelin silti poiketa mukavuusalueeltani ja lukea jotain, mikä ei ole nuortenkirjallisuutta. Erotiikkakirjoihin olen aiemmin tutustunut ennen blogin aikaa lukemalla Anna-Leena Härkösen kirjan, Ei kiitos - jonka pohjalta on tehty myös samanniminen elokuvakin. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti, että luet kirjan ennen kuin katsot sen elokuvan, koska kirja avaa asioita paljon laajemmalle. Elokuvasta on aina jotain jätetty pois.



Joka tapauksessa, joululahjaksi sain seuraavat kirjat.

1. L.Marie Adeline: S.E.C.R.E.T - Kuuma liekki
2. L.Marie Adeline: S.E.C.R.E.T - Polttava peli
3. L.Marie Adeline: S.E.C.R.E.T - Nautinnon kutsu
4. Eppu & Anna Nuotio - Venla T:n rakkaudet
5. Maria Turtschaninoff - Maresi, Punaisen luostarin kronikoita
6. Jody Revenson: Harry Potter - Suuri hahmokirja


Ehkä kaikkein eniten olin innoissani tuosta Harry Potterkirjasta, koska olen parantumaton Potterfani.
Mulla on itseasiassa älypäässä tunnus nimellä Potterfani96, mistälie mahtaa johtua :D

Kaikki kuitenkin tulee luettua. Olisin vielä kaivannut yhtä kirjaa lahjaksi. Tuo kirja löytyy blogini sivulta ''Hankinnassa'' numeron 7 alta. Kirja on Linda Liukkaan kirjoittama Hello, Ruby. Se on lastenkirja, mutta kiinnostaa minua erityisesti siksi, että siinä puhutaan koodaamisesta. Hankin sen varmaan itse jossain vaiheessa, jos en saa sitä helmikuussa, koska silloin täytän 20 vuotta. Uskomatonta. Alusta asti elämäni on ollut taistelua keskosuuteni takia ja nyt olen pian jo 20-vuotias!

Saitko sinä kovia paketteja? Jos kyllä, montako kirjaa ja mitä kirjoja?

2 kommenttia:

  1. Oi, sisäinen Potter-fanini on kovin kateellinen tällä hetkellä :D Itse sain kaksi toivomaani kirjapakettia (tosin toisen ostin joululahjarahjoilla vasta eilen mutta ei olla nyt niin tarkkoja), Eeva-Kaarina Arosen Eddan ja Paula Havasteen Tuulen vihat. Hello Ruby on ollut yksi tämän vuoden kirjatapauksista, toivottavasti saat sen vielä käsiisi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi Potterkirja vaikutti kyllä selaten ja sieltä täältä luettuna tosi mielenkiintoselta, vaikka siinä kerrotaanki vaan elokuvien kannalta tehty työ. Hagridinki hahmosta paljastu asia, mitä en olis missää nimessä osannu kuvitellakaan siitä miten se hahmo on tehty! (:

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...