tiistai 22. maaliskuuta 2016

Hankintoja




Tein jokin aika sitten taas Adlibrikseen tilauksen ja kumma kyllä, tällä kertaa mukaan lähti vain yksi kirja. Lisäksi tilasin CDON.comista yhden kirjan itselleni ihan vaan, koska olen parantumaton Disneyfani ja aina jos jostain tarinasta paljastetaan jotain uutta, se kiinnostaa minua kovasti.

Tällä kertaa Adlibriksesta lähti mukaan Letto Frontlight lukulaite, jolla voi lukea e-kirjoja. Tähän asti olen lukenut joitain e-kirjoja puhelimellani (Samsung Galaxy S6) ElisaKirja - sovelluksen kautta, mutta nekin kirjat siirsin nyt tohon lukulaitteeseen. Ihan hirveesti en sitä vielä ole ehtinyt testailla, koska pääsin koulusta neljältä ja olin kotona viideltä. Vaikuttaa kuitenkin ihan hyvältä, olkoonkin, että kämmäsin aluksi valitessani siihen kieltä. Valitsin aluksi ruotsin ja vaikka osaankin jonkin verran ruotsia, vaihdoin laitteen kieleksi suomen.


Toisena Adlibriksesta lähti mukaan Stephenie Meyerin kirjoittama Houkutus/Elämä ja kuolema, mikä nyt vaan on ihan pakko lukea, kun olen kaikki Twilight saagan kirjat lukenut jo. Jopa muutaman oheiskirjankin. En ole ihan varma luenko kirjassa olevaa alkuperäistä Houkutusta enää uudestaan, mutta kirjan kääntöpuolella olevan Elämä ja Kuolema - tarinan luen 100% varmasti!


CDON.comista lähti tällä kertaa mukaan Serena Valentinon Noidan peili, joka siis kertoo Lukimista tutun Pahan kuningattaren tarinan ja avaa hieman sitä, miksi kuningattaresta tuli paha. Tällaiset tarinat kiinnostavat minua erittäin paljon oli kyse sitten elokuvasta tai kirjasta. On aina kiva lukea lisätietoa jostain lapsuudesta tutusta tarinasta. 

Kirja muuten aloittaa uuden sarjan, jossa pääroolissa ovat nimenomaan satujen pahikset. Sarjan seuraava osa ei ole vielä ilmestynyt, mutta sen verran siitä jo tiedän, että se kertoo Kaunotar & Hirviö - tarinan hirviöstä. Kaunotar ja Hirviö oli myös yksi suosikkisatuni lapsena, joten aivan varmasti hankin myös sen kirjan, koska haluan tietää lisää sadun hirviöstä, vaikka tarinan alussa kertoja alustaakin satua suhteellisen hyvin kertomalla, että prinssi muuttui ylimielisyytensä takia hirviöksi.

Oletko sinä tehnyt viime aikoina jotain lukemiseen tai kirjoihin liittyviä hankintoja?


3 kommenttia:

  1. Olen hankkinut muutamia sarjakuvakirjoja - tänään saapuivat kaksi viimeisintä hankintaa. Odottelen vielä saapuvaksi Batman-aiheista värityskirjaa. :D

    Olen itsekin miettinyt, että voisin lukea tuon Disney-sarjan - taidan kuitenkin lainata ne ensin kirjastosta ja vasta sitten päättää, ostanko omaan hyllyyn.

    VastaaPoista
  2. Oon missannu ihan kokonaan tuon Disney-sarjan! Pakko saada lukea! Odotan innolla arviotasi siitä :)

    VastaaPoista
  3. Pistän heti lukulistalle tuon Noidan peilin, mennyt minultakin jotenkin ihan ohi!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...