lauantai 7. toukokuuta 2016

Viimeaikaisia kirjaostoksia/hankintoja


Miten hemmetissä näitä on taas kertyny tällanen määrä? :D


Kuten facebookissa lupasin, kerron viimeaikaisista kirjahankinnoistani, Tosin näistäkään en ole monesta maksanut mitään, vaan suurin osa on arvostelukappaleita. Mulla ei ole minkäänlaista kivaa kuvaustaustaa, joten jouduin ottamaan kuvat tietokonetuolilla. Ehkä mä vielä joskus saan aikaseks hankkia jonkun kivan taustan kuvia varten.

Mulla ei ole mitään hajua, mistä kirjoista olen jo kertonu, joten tässä saattaa olla muutama kirja liikaa siihen nähden, koska viime hankintapostauksesta on jo kulunu jonkin aikaa.



Ekasta läjästä löytyy seuraavat kirjat:

Siri Kolu - Tervemenoa, Taika Taksinen (kesken, arvostelukappale)
Mila Teräs - Noitapeili (arvostelukappale)
Ronja Salmi & Jami Nurminen - Onks noloo? (kirjan ja ruusunpäivän lahjakirja)
Juha Itkonen - Anna minun rakastaa enemmän
(Suomalaisen kirjakaupan kaupanpäällinen kirjan ja ruusunpäivänä)

Eppu Nuotio - Peiton paikka (arvostelukappale)
Zoe Sugg - Girl Online
Elina Pitkäkangas - Kuura (arvostelukappale, kesken)
P.C Cast & Kristin Cast: Yön talo 12: Pelastettu (kesken, arvostelukappale)
Rick Riordan - Magnus Chase 1: Kesän miekka (kesken, arvostelukappale)
Mintie Das: Storm Sisters - Kuohuva maailma (kesken, arvostelukappale)




Toisesta läjästä löytyy arvostelukappaleita ja muutama oma hankinta.

Laura Lähteenmäki - Nutcase (arvostelukappale)
Juha-Pekka Koskinen: Benjamin Hawk - Merirosvon oppipoika (arvostelukappale)
Marja-Leena Tiainen - Viestejä koomasta (Suomalainen kirjakauppa)
V.M, Toivonen - Fimbul-talvi (kirjailijan lähettämä arvostelukappale)
V.M. Toivonen - Mimirin lähde (kirjailijan lähettämä arvostelukappale)
Linda Liukas - Hello Ruby (suomalainen kirjakauppa)


Viimeisenä onkin enää yksi kirja:


Jenni Pääskysaari - Poika sinä olet... (arvostelukappale)


Kirjoja, jotka olen hankkinut e-kirjana, en kuvannut, mutta niistä tulee lista alle:

Eija Lappalainen & Anne Leinonen - Routasisarukset
Eija Lappalainen & Anne Leinonen - Hiekkasotilaat
Eija Lappalainen & Anne Leinonen - Konejumalat
Anni Nupponen - Hirviöasiakaspalvelu
James Bowen - Katukatti Bob, kissa joka muutti elämäni
K.K. Alongi - Kevätuhrit
Ally Cartet - Suloinen huijari
Siri Kolu - Me Rorvolat ja ryöväriliitto
Siri Kolu - Me Rosvolat ja vaakunaväijy
Malala Yousafzai & Christina Lab - Minä olen Malala
Minna Lindgren - Kuolema Ehtoolehdossa (kesken)
Minna Lindgren - Ehtoolehdon pakolaiset
Minna Lindgren - Ehtoolehdon tuho

2 kommenttia:

  1. Onpas tuttuja kirjoja kasassa. ♥ Lukenut olen tuon Taika Taksisen ja Noitapeilin, lukemista odottelevat Kuura, Storm Sisters ja juuri aloitettu Viestejä Koomasta. Kevätuhrit on mielenkiintoinen teos. Odottelen, että pääsen sen bloggaamaan, kunhan Risingshadow-kritiikkiartikkelini siitä ensin ilmestyy.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä välillä mietin, mistä revin ajan näiden kaikkien lukemiseen... Ainakin on tekemistä kesälomalla.. :D Noitapeili houkuttais alottaa, mut täytyy lukea noi nyt kesken olevat loppuun.

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...