perjantai 10. kesäkuuta 2016

Kesän lukupino



Mun lukupino on paisunut paisumistaan kevään aikana. Suurin osa kirjoista on arvostelukappaleita (saatu kustantamoilta tai kirjailijalta), joiden lukemisen olen oikeastaan vähän jopa tahallani jättänyt kesään, koska kesällä mulla on ihan kunnolla aikaa lukea rauhassa. Kesäloma minulla alkoi jo 3.kesäkuuta, mutta sain nyt vasta itseäni niskasta kiinni, jotta voin kirjoittaa tämän jutun teille luettavaksi.

Lukupinoni kirjoista minulla on mökillä mukana vain muutama, mutta koti on vain neljän kilometrin päässä, joten lisälukemista ei ole vaikea hakea.

Toivottavasti kuvasta saa selvää! Tässä on kaikki lukupinoni kirjat,
jotka olen mökille ottanut mukaan.

Lukupinooni kuuluu mm. yhden kirjavideoprokkiksen kirjat ja arvostelukappaleita sekä muutama hankinta. Olen muuten tehnyt hiljattain Adlibrikseen kirjatilauksen ja saanutkin sen jo, mutta ostetut kirjat ovat kotona enkä ole muistanut kuvata niitä. Teen kirjahankintojen esittelypostauksen pidemmältä aikaväliltä, koska nyt kesän aikana on tulossa ainakin paljon odottamani Magisteriumin jatko-osa ja minä todellakin hankin sen itselleni tavalla tai toisella, koska rakastuin siihen ja pidän kovasti sarjan hahmoista. Rautakokeen arvostelu on itse asiassa blogini top5 luetuimpia juttuja. Laitan alle vielä lukupinon kirjat tarkemmin siltä varalta, että kuvat ovat epäselviä.

Täytyy sanoa, että mikäli kesäni suurin ongelma on valinnanvaikeus ja se, mitä kirjaa haluan lukea, elämäni on harvinaisen helppoa ja se on ihan kivaa vaihtelua. Oikeastaan minulla on yksi hieman isompikin ongelma... Tai en tiedä, voiko sitä sanoa ongelmaksi. En ole puhunut siitä kenellekään, koska ihmisten reaktiot hiukan pelottaa. Enkä tiedä, tuleeko siitä yhtään mitään.


Kesän lukupinoni kirjojen nimet:

1. Mary Hoffman - Stravaganza Tähtien kaupunki
2. Juha-Pekka Koskinen - Benjamin Hawk: Merirosvon oppipoika
3. Zoe Sugg - Girl Online
4. Salla Simukka - Toisaalla
5. Maria Turtschaninoff - Maresi: Punaisen luostarin kronikoita
6. Marja-Leena Tiainen - Viestejä koomasta
7. Laura Lähteenmäki - Nutcase
8. Mila Teräs - Noitapeili
9. Siri Kolu - Kesän jälkeen kaikki on toisin 
10. Noidan peili, Pahan kuningattaren tarina
11. V.M. Toivonen - Fimbul-talvi
12. V.M. Toivonen - Mimirin lähde
13. Stephenie Meyer - Houkutus/Elämä ja kuolema
14. Linda Liukas - Hello Ruby

15. Siri Kolu - Tervemenoa, Taika Taksinen
16. Eppu & Anna Nuotio - Venla T:n rakkaudet
17. P.C. Cast ja Kristin Cast - Yön talo 12: Pelastettu
18. Rick Riordan - Magnus Chase: Kesän miekka
19. Mintie Das - Storm Sisters: Kuohuva maailma
20. Elina Pitkäkangas - Kuura

5 kommenttia:

  1. Ihanat nuo sinun pinot. Sain Girl Onlinen luettua ja ajastin tekstin. Pidin siitä kovasti.

    VastaaPoista
  2. Jopas on pinoa! No, ainakaan ei tule sellaista tilannetta ettei olisi mitään luettavaa ;-) Minullakin on lukulistallani Maresi, Storm Sisters ja Kuura (suomalainen fantasia on nostanut päätään aika reippaasti verrattuna viime vuosiin) Lukemisen iloa ja hyvää kesää!

    VastaaPoista
  3. Hei, mulla ois sulle blogissani tunnustuspalkinto ja haaste: http://adelheid79.blogspot.com/2016/06/blogger-recognition-award-tunnustus-ja.html

    VastaaPoista
  4. Voi kesä ja kesäiset lukupinot <3 Sitten kun mulla alkaa loma, ajattelin koota oikein ison pinon kirjoja laidasta laitaan ja viettää niiden parissa aikaa niin paljon kuin mahdollista.

    VastaaPoista
  5. Melkoinen pino, josta minä olen lukenut vain Hello Rubyn. Se toki on vain yhden iltasadun mittainen, mutta siihen on palattu sitäkin useammin! Hienoa työtä Linda Liukkaalta, etenkin se, että kuvituskin on hänen. Upea nainen!

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...