lauantai 9. heinäkuuta 2016

Blogistanian kesälukumaraton

Kuva: Niina Tolonen


Nyt tehdään historiaa, sillä blogistanian lukumaraton järjestetään jo neljättä vuotta peräkkäin. Myös minä olen taas mukana maratonilla, eikä tämä suinkaan ole ensimmäiseni. Virallisesti maratoonataan vasta huomenna, mutta jotkut ovat aloittaneet jo tänään.
   Olisin kai itsekin muuten aloittanut jo tänään, mutta koska eilen meni myöhään (kello oli ehkä 03.00 kun pääsin nukkumaan) baarissa, aloitan vasta huomenna. En ole mikään baarikärpänen ja käynkin baareissa vain jos minulla on seuraa. Porissa on sen niminen ravintolabaari kuin Kirjakauppa ja sinne olen ajatellut mennä tässä kesän aikana vaikka yksin. Syy siihen, että olin eilen baarissa, ovat ihanat Scandinavian Hunksin pojat. Ai että, kyllä silmä lepäsi!



Oma lukumaratonpinoni näyttää nyt tältä. Kuvan kirjojen lisäksi Letto - lukulaitteeltani löytyy 64 kirjaa, joista Ehtoolehdon esimmäinen osa on noin puolessa välissä ja sillä sarjalla alkaa olla vähäb hoppu jo, koska Teljän kirjallisuuspäivät on lokakuussa ja nyt on jo heinäkuun puoliväli ja olen yksi heistä, jotka kertovat sarjasta oman mielipiteensä ja ajattelin myös verrata sitä nykyhetkeen. Joten alkaa tosiaan olla kiire!

Maratonpinooni on tällä kertaa eksynyt seuraavat teokset:

Siri Kolu - Tervemenoa, Taika Taksinen
Päivi Lukkarila - Kolmen ajan maa
Katy Birchall - It Girl Suosituksi yhdessä päivässä
Elina Pitkäkangas - Kuura (loppusuoralla)
P.C Cast & Kristin Cast - Yön talo 12: Pelastettu
Rick Riordan - Magnus Chase: Kesän miekka


Mitä sinä luet huomenna ja aiotko maratoonata? Maratonista lisätietoa löydät täältä ja voit osallistua vielä huomennakin, kunhan teet sen tuosta linkistä löytyvässä blogissa!

6 kommenttia:

  1. Kiva pino siulla maratoonille! Toivottavasti pääsisin itse edes joskus maratoonaamaan. Ehkä ensi kerralla :)

    VastaaPoista
  2. Minä aloitin jo tänään. Aika heikolla menestyksellä, mutta kuitenkin...

    VastaaPoista
  3. Kääk, mun nimi taisi sekoittua nyt kaimaan. ^-^'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, niinpä näkyy :D
      Pitääpä korjata asia. Mä sekotan teijät nii helposti. Anteeksi :)

      Poista
    2. Haha, otan kohteliaisuutena. :D

      Poista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...