maanantai 29. toukokuuta 2017

Näitä luen kesällä/syksyllä 2017

On taas aika listata kaikki tulevan kirjasyksyn kiinnostavat teokset yhteen postaukseen. Listan pohjalta pyydän myös arvostelukappaleita kustantamoilta. Perjantaina on valmistujaisjuhlani ja siitä päivästä lähtien olen virallisesti kuva-artesaani (graafinen suunnittelija). Odottelin kirjalistani kanssa siksi näin pitkään, että kaikki kustantamot ehtivät kataloginsa julkaista. Ihan jokaisesta kustantamosta ei välttämättä löydy tästä jutusta kirjoja, mutta aika monelta kuitenkin. Pakko sanoa että se mitä olen jo katalogeja vilkuillut tämän jutun ulkopuolella, voin sanoa että tulossa on ihan loistava kirjasyksy!

Jutun kuvat on suoraan kustantamoiden katalogeista,
koska olin laiska enkä jaksanut itse kirjoittaa tekstiä :D


Atena

Bazar



Gummerus

Karisto


Otava


 






Myllylahti


Sini Helminen - Kiven sisässä

S&S




Tammi  







WSOY




Tässä oli minua eniten kiinnostavat kirjat syksyn kirjakatalogeista. 

Katso kevään kiinnostavat kirjat tästä.



2 kommenttia:

  1. Mua kiinnostaa tuo Erika Vik, mutta en ole vielä saanut Hän sanoi nimekseen Aleiaa käsiini (: Jospa kesälomalla saisin aikaiseksi!

    VastaaPoista
  2. Meillä on paljon samoja listalla. :) Muutama näistä on jopa top 10 eniten odotetuissa, kuen Vikin, Hain ja Maasin teokset, puhumattakaan keväältä syksylle siirtyneestä Ihmeotuksista.

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...